mgr Beata Zalewska
Godziny pracy | |
---|---|
Poniedziałek | 11.00 – 16.10 (zajęcia 13.20 – 14.05) (zajęcia 14.10 – 14.55) |
Wtorek | 10.00 – 16.10 (zajęcia 13.20 – 14.05) (zajęcia 14.10 – 14.55) (zajęcia 14.55 – 15.40) |
Środa | 08.00 – 15.40 (zajęcia 09.30 – 10.30) (zajęcia 13.20 – 14.05) (zajęcia 14.55 – 15.40) |
Czwartek | 07.15 – 11.00 (zajęcia 07.05 – 08.00) |
Piątek | 08:00 – 13.00 |
Gabinet 207, piętro II |
Możliwość kontaktu przez e-mail: pedagog@zsbe.edu.pl lub dziennik Librus.
Jeśli szukasz rady, pomocy, potrzebujesz porozmawiać – czekam na Ciebie!
Pamiętaj, że nigdy nie jesteś sam!
Możesz skontaktować się z pedagogiem szkolnym jeśli:
- nie potrafisz porozumieć się z nauczycielem lub kolegami w klasie,
- masz problemy z uzyskaniem lepszych ocen,
- masz problemy rodzinne lub znajdujesz się w trudnej sytuacji materialnej,
- masz problem i nie wiesz, jak go rozwiązać,
- chcesz podzielić się swoją radością, sukcesem,
- chciałbyś z kimś porozmawiać,
- chciałbyś pomóc innym, nie wiesz, w jaki sposób,
- masz ciekawe pomysły, którymi chcesz się podzielić,
- masz problem z wyborem zawodu lub dalszej drogi kształcenia.
Czym sięzajmuje Pedagog Szkolny?
(na podstawie rozporządzenia MEN z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach)
Zadania pedagoga to w szczególności:
- prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspierania mocnych stron uczniów;
- diagnozowanie sytuacji wychowawczych szkole w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów;
- udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;
- podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;
- minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;
- inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
- pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;
- wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno- pedagogicznej.
PAMIĘTAJ!!!
GŁÓWNYM PARTNEREM W PRACY PEDAGOGA SZKOLNEGO JESTEŚ TY.
(PDF) – Lista instytucji udzielających pomocy